بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خداحافظی عابدزاده پر مدعا و اتمام ناز کردن های باقری

در خبرها داشتيم که کريم باقري  و احمد عابدزاده به کادر فني تيم پيروزي اضافه شده اند.بعد از انتشار اين خبر بالافاصله خبر به توافق نرسيدن احمدرضا عابدزاده با پرسپوليس درسايتها مخابره شد.دليل اصلي اين عدم توافق اينگونه عنوان شده بود که عابدزاده حاضر نشده بود که به عنوان مربيان دروازه بانان پرسپوليس کار کند و مي خواسته در کار فني وتاکتيکهاي انتخابي دخالت کند که ظاهرا مورد قبول حميد استيلي واقع نشده بود.
اينکه عابدزاده با توجه به کدام کارنامه موفق و چه سابقه ي مربيگري توقع داشته در امور فني تيم پرسپوليس دخالت کند ،شاید در سطح معلومات بنده نباشد که به آن بپردازم!!اما وقتي مصاحبه های از اين دست پيشکسوتان در روزنامه ها می خوانم  که اظهار  ناراحتی کرده اند که چرا باید بیرون گود بشینند و شاهد حضور کسانی بر روی نیکمت تیم محبوب
 خود باشند که نسبت به آنها سابقه بازی در آن تیم را نداشته و از طرفی ادعا مي کنند اگر در کادر فنی تیم قرار بگیرند تیم را متحول می کنند و .... یک مقدار باور این دست مصاحبه ها برای مردم سخت است و دیگر مثل گذشته ممکن است دیگر به این پیشکسوتان اعتماد نداشته باشند. همانطوری که استقلالی ها یک مقدار از حسن روشن و مصاحبه های عجولانه وی  ناراحت هستند و همچون گذشته بر روی او حساب نمی کنند.
نکته :باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که پرسپولیس با نوجه به کنار گذاشتن سعید عزیزیان و همچنین با توجه به بحران جدیدی که در تيمش بوجود آمده  نیاز شدیدی به کمک این پیشکسوت خود داشته است.
 از طرفی کریم باقری دیگر پیشکسوت پرسپولیسی در در طی این مدتی که از فوتبال خداحافظی کرده است ،با پیشتهادات بسیاری مواجه شده است.از افشین قطبی برای دستیاری
وی در تیم ملی ایران،از کروش برای کمک به کادر فعلی تیم ملی،از باشگاه تراکتورسازی برای عضویت در هیئت مدیره این باشگاه و یا سرپرستی این تیم،از باشگاه سایپا برای سرپرستی این تیم،از باشگاه پرسپولیس هم برای تمامی پستهای موجود و رایج و دهان پر کن در این باشگاه دعوت به همکاری شده بود که ظاهرا بعد از کلی شیش و بش و استخاره کردن ایشان تصمیم گرفتن در این برهه از زمان به تیم
حمید استیلی کمک فنی و روانی بکند و در لباس مربیگری به پرسپولیس خدمت کند!
اینکه آقا کریم بازیکن بسیار بزرگی بوده در آن هیچ تردیدی نیست،اما اینکه ایشان چرا با توجه به پیشنهادات خیلی بهتر و پست های مهمتر حاضر شده با حمید استیلی که شنیده می
شود در نیم فصل دوم دیگر مربی پرسپولیس نباشد،حاضر به همکاری شده است.بالاخره ناز آقا کریم تمام شد و ایشان بین کوهی از پیشنهاداتش،پیوستن به کادر فنی فعلی را به همه آنها ترجیح داد.
نکته:شایعه شده در نیم فصل دوم برای سرنربیگری پرسپولیس یک مربی خوب خارجی در نظر گرفته شده و احتمالا آقا کریم با توجه به شناخت از سرمربی آینده پرسپولیس وهماهنگی های لازم پذیرفته تا در کادر فنی پرسپولیس قرار بگیرد.باقری با این کار دو تیر با یک حضور زده است!اولین آن این است اگر پرسپولیس در بازیهای آینده متحول بشود ونتایج خوبی بگیرد همه هواداران این تحولات مثبت را به دلیل حضور او می دانند و اگر هم کادر فنی تغییر کند در کنار مربی جدید و احتمالا سرشناس آینده این تیم می تواند بر دانش فنی خود اضافه کند و در تغییر و تحولات آینده پرسپولیس نیز شریک باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 8 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com